loading...
persianmoosighi
persianmoosighi بازدید : 51 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پروژکتور led
اصول اوليه کوهنوردي


بر دردهای این زن شاعر کمی بخند اندوه درد باطنی ات را به من ببخش محض رضای عشق به ظاهر کمی بخند ای قبله نگاه غریبم، رضا بده قدری بساز با من زائر، کمی بخند

شعر عاشقانه محض رضای عشق کاری از سلمان هراتی تقدیم شما

تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن 
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن 

ابری غریب در دل من رخنه کرده است 
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن 

تبلیغات: لوازم کوهنوردی

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز 
برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن 

ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین 
محض رضای عشق، مرا انتخاب کن 

ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم 
لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن 

سلمان هراتی


محض رضای عشق تاریک کوچههای مرا آفتاب کن با داغهای تازه، دلم را مجاب کن محض رضای عشق · فریدون مشیری · آدم برفی – برگی از دفتر شعر مریم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو